15/07/2016

Finalitza la campanya i es sortegen els premis de la campanya “Comprar als barris té premi”

El passat dijous 7 de juliol es van sortejar els premis de la campanya 'Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir', de dinamització comercial dels municipis de la xarxa de Barris amb Projectes. En aquesta sisena edició de la campanya hi ha participat 32 municipis amb Pla de barris de tot Catalunya, entre els quals Móra d'Ebre.

Durant tot el mes de juny els comerços que han participat a la campanya han repartit butlletes entre els seus clients per poder entrar al sorteig d'un fantàstic lot de premis valorat en més de 2.600€. Una manera de fidelitzar als seus clients i premiar la seva confiança amb els comerços de proximitat.

Els guanyadors de la campanya "Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir" han estat els següents:

 Amparo Perea (La Vilella Alta). Comerç butlleta: Àrea de Guissona

 Tere Riba (Móra d'Ebre). Comerç butlleta: Carnisseria Leopoldo

 Vanessa Hernández (Móra d'Ebre). Comerç butlleta: Carnisseria Leopoldo

 Montserrat Sedó (Móra d'Ebre). Comerç butlleta: 7 de Ribera

 Angela Llop (Ginestar). Comerç butlleta: Perruqueria Noèlia Vaqué

 Magda Biarnés (Ascó). Comerç butlleta: Calçats Vidiella

 Marta Masip (La Bisbal de Falset). Comerç butlleta: Carnisseria Leopoldo

 Pilar Mirabal (Móra d'Ebre). Comerç butlleta: Farmàcia Molina-Bengochea

 Clara Rodríguez (Móra d'Ebre). Comerç butlleta: Riberavia

 Pilar González (Móra la Nova). Comerç butlleta: Mod'Eb

 Núria Galcerà (Corbera d'Ebre). Comerç butlleta: Cles Multimarca

 Juana (Móra d'Ebre). Comerç butlleta: Perruqueria Belén

 Sònia Sabaté (Garcia). Comerç butlleta: Perruqueria Noèlia Vaqué

 Cristina Rodríguez (Benissanet). Comerç butlleta: CLES Multimarca

 Patrícia (Ascó). Comerç butlleta: Cles Multimarca

Els guanyadors gaudiran cada un de dues fantàstiques experiències arreu de Catalunya: gastronomia, nits d'hotel, espectacles, esports, visites guiades, productes típics i molt més; un conjunt de premis aportats per tots els municipis participants.

El comerç que ha resultat premiat al mateix sorteig ha estat la Perruqueria Perfils, que gaudirà del premi de la població de Torelló, que consta d'una visita guiada al poble i al Museu de la Torneria, un dinar en un dels restaurants del municipi i una entrada per la clausura del Festival de Cinema de Muntanya.

La campanya 'Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir' té com a objectiu principal dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics i donar a conèixer els atractius turístics dels municipis participants arreu de Catalunya. En el cas de Móra d'Ebre han sigut 119 els establiments que hi han participat.

A banda de Móra d'Ebre, en aquesta edició hi participen també Arbúcies, Balaguer, Besalú, Calafell, Caldes de Montbui, Centelles, Cervera, el Vendrell, Falset, Figueres, Hostalric, la Bisbal d'Empordà, la Pobla de Segur, la Selva del Camp, les Borges Blanques, l'Arboç, Llagostera, Lleida, Mediona, Mollerussa, Roda de Ter, Roses, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Súria, Torelló, Tortosa, Ulldecona, Vic i Vilanova del Camí.